Selasa, 17 Jun 2014

SAMBUTAN HARI JADI KAKITANGAN KEMAS PARLIMEN TAPAH




Pada 17 Jun 2014, KEMAS Parlimen Tapah telah mengadakan majlis meraikan Sambutan Hari Lahir Kakitangan KEMAS Parlimen Tapah yang terdiri dari yang lahir dari bulan Januari hingga Jun.Majlis ini juga turut meraikan hari ibu dan hari bapa. 




Acara ini diserikan dengan upacara memotong kek oleh kakitangan KEMAS yang diraikan. Turut diraikan ialah En Jifridin bin Ismail selaku Pegawai KEMAS Daerah Batang Padang, En Ofliza bin Mokhtar selaku Penyelia Kanan KEMAS Parlimen Tapah, Puan Eliza Mazlin binti Abdul Rahman selaku Penyelia Pembangunan Desa dan Perhubungan DUN Chenderiang, En Hazreen bin Mustapha selaku Penyelia 3P dan Puan Normala binti Abdul Rahim selaku MT Penyelia Pendidikan Masyarakat.


Selepas selesai majlis tersebut, En Jifridin  mengambil kesempatan untuk bermesra dengan kakitangan KEMAS Parlimen Tapah bagi mengetahui masalah yang dihadapi oleh kakitangan. Kakitangan KEMAS Parlimen Tapah merasa gembira dan mengharapkan agar program sebegini akan diadakan pada masa yang akan datang.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan